Frivillig på Ufestivalen???

Frivillig på Ufestivalen???

Publisert 07.05.2019
Behov for flere ledere

Medarbeidere:

Ufestivalen har behov for gode og engasjerte medarbeidere.
Ta kontakt med oss på mail
informasjon@ufestivalen.no.

 

Infoskriv til medarbeidere

 

Kjære alle medarbeidere!

Vi har store forventninger til Ufestivalen og er veldig takknemlig for at du har sagt ja til å være med å tilrettelegge sammen med oss. I dette skrivet vil du få all informasjon du trenger å vite i forkant av festivalen. Har du andre spørsmål, henvend deg til din teamleder.

NB: Merk at Ufestivalen i år arrangeres tidligere på sommeren enn det har gjort før. Dato for årets festival er 27-30.juni. Medarbeidere møter onsdag 26.juni og reiser hjem etter nedrigg søndag.

 

Påmelding

Når du har blitt tildelt et team og din teamleder har registrert deg i medarbeideroversikten, vil du få en påmeldingslink på mail. Dette er en engangslink, så det er viktig at påmeldingen din fullføres når du først starter. Påmeldingen til medarbeidere er åpen fra 9.april og i hele mai måned. Etter dette blir det en kostnad tilknyttet det å være medarbeider. Så meld deg på raskt.

 

Økonomi

Vi satser på våre medarbeidere og subsidier i stor grad medarbeiderne sine utgifter på toppen.  Vi er som alltid stolt av å si at det også i år er gratis å være medarbeider under Ufestiavalen. Medarbeiderpass er gratis frem til 1.juni. Dersom du melder deg på som medarbeider etter 1.juni vil det forekomme en kostnad på kr. 250.

 

Overnatting:

Overnatting på sovesal koster kr. 195 for hele festivalen. Det er begrenset med antall plasser på sovesal. Dersom det blir fullt, må du booke egen overnatting. Ønsker du overnatting på rom/leilighet må det bookes via checkin når du melder deg på. Vi er glade for å meddele at det er historisk lave priser på rom på Hedmarktoppen! HURRA! Der er det en hovedbetaler per rom, og du må selv sørge for å fylle rommet med de du skal bo med. Alle rom må fylles, ettersom vi har begrenset kapasitet.

 

Mat for medarbeidere

I tillegg får du et rabattert matpass fra onsdag til søndag for 945 kr. Her får du 13 fulle måltider med buffemat servert i matsalen og her skal det være alt du trenger av mat. Inkludert i denne prisen er også grillmat til første medarbeiderdag og pizza til medarbeiderfesten etter festivalen. Da vi ønsker å få bestilt riktig mengde mat tidlig, vil det bli økning i matpasset etter 1.juni. Fra 1.juni koster matpass 1195 kr.

 

 

Reise

Om du ikke er fra Hamarområdet anbefales tog til Hamar Stasjon via www.nsb.no. Dette passerer også Oslo Lufthavn Gardermoen til deres som kommer med fly. Ufestivalen dekker ikke reisekostnader for medarbeidere. Kommer du langveisfra og kostnadene er store, anbefaler vi å undersøke om det er en lokal ungdomsgruppe registrert i PBU (Pinsebevegelsens barne- og ungdomsutvalg) som reiser fra ditt området. En slik gruppe har ofte økonomiske fordeler du kanskje kan ta del i.

 

Informasjon

Din teamleder er ansvarlig for å gi deg informasjonen du trenger. Gjør det du kan for å spille din teamleder god og få med deg viktig informasjon. Hvis du er i tvil om hvem som er din leder kan du sende mail til undertegnede.

 

Viktige datoer for deg som medarbeider

 

Før festivalen       


Medarbeidersamling (25.mai 2019, @Filadelfiakirken Oslo kl.1830- 21.00)

o       Hensikten med denne samlingen er å dele hjerte for festivalen, visjonen og drømmen. Vi opplever relasjoner som en av de viktige nøkkelbrikkene i festivalen, så her skal vi få ansikt på alle navnene.

o        Det vil også bli tid til at teamledere samler teamet sitt og deler informasjon spesifikt for sitt team.

 

 

Onsdag 26.juni kl 18.00, Hedmarktoppen

o        Dette er oppstartskvelden for medarbeiderne med grillings. Her vil vi samles rundt bønn, lovsang og Guds ord. Det vil også bli deling av visjon og hjerte for festivalen samt mye annet viktig praktisk informasjon. NB! Forbehold om endring på tidspunkt for oppmøte. Du vil få informasjon om dette i god tid før festivalen.

 

Torsdag 27.juni kl.08.30 – 16.00, Hedmarktoppen

o        VIKTIG: Vi har felles opprigg av ALT på festivalområdet. ALLE medarbeidere MÅ bli med på dette for at vi blir ferdig til Medarbeidersamling kl.14.00 i Rotunden (med forbehold om  Da får vi spist og er klare til ungdommen kommer og vi kan ta de imot sammen!

 

 

 Under festivalen


Under festivalen har vi som medarbeidere viktige møtepunkt som vi mener er nødvendig og viktig å være med på - så langt det er mulig for deg å få det til.

 

 

 

 

10 kjappe:

Kl. 09.30 fredag og lørdagen (kl 10 søndag) i bønnerommet ved hovedsalen. Dette er en samling før hvert møte hvor vi mener helt nødvendig da vi bygger denne festivalen sammen og for Jesus. Her kan vi komme sammen og løfte blikket på han vi tror på.

 

Medarbeiderfest:

Vi setter så stor pris på alle medarbeiderne og etter felles nedrigg av festivalen er det da en medarbeiderfest. Her vil det vil servert mat, godsaker og historier fra festivalen. Festivalen er herved over etter denne festen som finner sted ca. kl.1700. NB: Som medarbeider sier du også ja til å være med helt til slutt. Derfor er det viktig at ingen går hjem søndagen før vi har rigget ned og ryddet etter oss. Mer informasjon om hva du skal gjøre kommer.

 

     Etter festivalen


Evaluering:

Etter festivalen vil dere motta en kort evaluering tilsendt på mail. Her ville vi satt stor pris på deres tilbakemelding på hva som gikk bra og hva som kan forbedres.

 

Takk for at du er med å gjøre Ufestivalen mulig!

Mvh
Elisabeth Hovland og Rebekka Lundh

Medarbeideransvarlige

91782808 / elisabeth.qvale.hovland@gmail.com


 
Powered by Cornerstone